انگیزه ۲ معتاد برای قتل هولناک مرد ۶۰ ساله در مشهد چه بود؟ + عکس بررسی پرداخت مطالبات بازنشستگان فرهنگی بابت رتبه‌بندی و متناسب سازی حقوق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | احتمال ایجاد روان‌آب و سیلاب در مشهد + فیلم مصرف برق خانه را چگونه محاسبه کنیم؟ + نحوه محاسبه امروز (۲۹ اردیبهشت) بازدید از موزه‌ها رایگان است واکسیناسیون راهکار موثر در کنترل بیماری سرطان دهانه رحم  عبور آمار قربانیان تصادفات رانندگی از مرز ۲۰ هزار تن امدادرسانی اورژانس پیش بیمارستانی به ۲۵۰ مصدوم ناشی از حیوان گزیدگی چرا حقوق و مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی طبق برنامه پرداخت نشد؟ (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیوند قلب با موفقیت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد بارش‌های بهاری خراسان رضوی به زندگی عشایری جان تازه‌ای بخشید جزییات تلفات سیل مشهد و ابعاد عملیات امدادگران میوه را برای سلامت می‌خورید یا لذت؟ راهکارهای کاهش کلسترول چیست؟ شناسایی مقصران احتمالی وقوع سیلاب مشهد، در دستور کار دادستانی نوشیدن چای تا چند فنجان مجاز است؟ چاقی مغز را پیر می‌کند | مراقب عواقب بی‌شمار چاقی باشید
سرخط خبرها

برکناری مسئول پاویون ایران در اکسپوی دبی | علت این برکناری چیست؟

  • کد خبر: ۹۴۷۱۳
  • ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸
برکناری مسئول پاویون ایران در اکسپوی دبی | علت این برکناری چیست؟
وزیر صمت «حسن زمانی» مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران و مسئول پایون ایران در اکسپوی دبی را برکنار و «هومن رازدار» را به‌جای او منصوب کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، وزیر صنعت، معدن و تجارت، «حسن زمانی» مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و کمیسر جنرال ایران در اکسپوی دبی را از سمت خود برکنار کرد.

سیدرضا فاطمی امین در حکمی «هومن رازدار» را به سمت مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

اکسپو دبی در حالی از تاریخ ۹ مهرماه یا ۱ اکتبر آغاز و تا ۲۱ فرودین ماه سال ۱۴۰۱ در کشور امارات در حال برگزاری است؛ که از همان روز‌های اولیه آغاز به کار این نمایشگاه همواره انتقاد‌ها زیادی از سوی فعالان و صاحب‌نظران به نحوه حضور ایران در این رویداد مهم بین‌المللی که فرصتی بکر برای کشور‌های مختلف به منظور ارائه دستاورد‌های مختلف خود در زمینه‌های گوناگون است، مطرح شد.

پیشتر در انتقاد از نحوه حضور ایران در اکسپو گفته شده بود که غرفه ایران در اکسپو، به‌جای معرفی دستاورد‌های فضایی، هسته‌ای و پزشکی کشور، مشغولِ فروش گز و پسته و سوهان است.

حسن زمانی که نسبت به برخی از انتقاد‌های طرح شده در زمینه بروز و نمود ضعیف ایران در نمایشگاه اکسپو از بعد نمایش دستاورد‌های صنعتی و معدنی، گلایه داشت، در اظهارنظری گفته بود: ماهیت اکسپو صنعتی نیست و نمایش دستاورد‌های فضایی، هسته‌ای و پزشکی نیز جایی در اکسپو ندارد؛ بلکه این رویداد برخلاف سایر نمایشگاه‌های دیگر منحصراً فرهنگ و هنری بوده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->